knark Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Jag antar att jag är rätt så känd för att spela gta. :ph34r: Menar du det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hmm.. Troligen för att skriva lite halvelaka saker åt idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Jag antar att jag är rätt så känd för att spela gta. :ph34r: Menar du det?? Ne det tror jag inte.. när han skriver de så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 För att vara irriterande kanske? :Pja e inte irriterande :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 sa han det då? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 nja, men ja tolkade de så :P kom på vad han menade först efter att jag postat inlägget ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 En gång i tiden tyckte folk att jag var rolig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 En gång i tiden tyckte folk att jag var rolig :(Nu är du bara en tråkig gamling som alla småbarn petar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) En gång i tiden tyckte folk att jag var rolig :(Men du är ju typ aldrig här längre. Redigerat 24 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Ööh, jag tror inte jag är så känd alls... Kanske i 360-forumet, men annars vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) Ööh, jag tror inte jag är så känd alls... Kanske i 360-forumet, men annars vet jag inte riktigt. Jag tycker du är känd. Redigerat 24 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 (redigerat) men ja e en av de mest kända i "kingdom hearts & kingdom hearts 2" forumet^^ Redigerat 6 Mars 2008 av Yiazmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.