Salzalada Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här. Ingen vet vem jag är. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här. Ingen vet vem jag är. :o Jo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här. Ingen vet vem jag är. :o Jo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända. Indeed, kram på dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här. Ingen vet vem jag är. :o Jo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända. Indeed, kram på dig :) Är du kvar?! :D Wub på dig! :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här. Ingen vet vem jag är. :o Jo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända. Indeed, kram på dig :) Är du kvar?! :D Wub på dig! :wub: Självklart :Dwubbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Yeah, då är jag känd för att vara en ArsenalNörd, yaayInget du ska vara stålt över nu när Man United sänkte arsenal så hårt! :) Ett riktigt f*n håller på sitt lag i vårt och torrt och efter alla gånger vi har ägt Man Utd så tycker jag ni var värde en seger : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 April 2008 Rapport Dela Skrivet 16 April 2008 Yeah, då är jag känd för att vara en ArsenalNörd, yaay Inget du ska vara stålt över nu när Man United sänkte arsenal så hårt! :) Ett riktigt f*n håller på sitt lag i vårt och torrt och efter alla gånger vi har ägt Man Utd så tycker jag ni var värde en seger : D Både Arsenal och man untd är bara ihopköpta lag och inte "riktiga" lag som Deportivo la coruna, Juventus eller Roma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag är inte känd alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Yeah, då är jag känd för att vara en ArsenalNörd, yaay Inget du ska vara stålt över nu när Man United sänkte arsenal så hårt! :) Ett riktigt f*n håller på sitt lag i vårt och torrt och efter alla gånger vi har ägt Man Utd så tycker jag ni var värde en seger : D Både Arsenal och man untd är bara ihopköpta lag och inte "riktiga" lag som Deportivo la coruna, Juventus eller Roma.. Hahahahahahahahaaa!!!! :lol:!!! Hahahahaa!!! :lol:Den va __ bäst!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 Jag är inte känd alls. Jodå lilla Kevve är bland de mest kända. :wub: Tror inte många vet vem jag e fortfarande ;pHaha, försöker du verka vara nån gammal medlem som var känd förut eller? :lol: Du har gjort 82 inlägg och registrerade dig för 18 dagar sedan. Vaddå "fortfarande"? ._. Eller så kanske du menade på den korta tiden du har vart här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Tror inte många vet vem jag e fortfarande ;pHaha, försöker du verka vara nån gammal medlem som var känd förut eller? :lol: Du har gjort 82 inlägg och registrerade dig för 18 dagar sedan. Vaddå "fortfarande"? ._. Eller så kanske du menade på den korta tiden du har vart här. Haha Jag är inte känd alls eller? ÄR jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.