Hoppa till innehåll

Vad Är Ni Mest Känd Som På Fuska.se?


knark

Rekommendera inlägg

  • Svar 279
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Poison

Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå

 

:o Känner du inte mig

 

No aj downt <: vaddå då?

 

Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här.

 

Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå

 

:o Känner du inte mig

 

No aj downt <: vaddå då?

 

Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här.

 

Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B)

 

 

Ska det föreställa nåt speciellt? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Apelsin

Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå

 

:o Känner du inte mig

 

No aj downt <: vaddå då?

 

Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här.

 

Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B)

 

ok ett coolt rövhål

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå

 

:o Känner du inte mig

 

No aj downt <: vaddå då?

Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här.

 

Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B)

 

 

Ska det föreställa nåt speciellt? xD

 

Att det inte finns speciellt mycket arsenal-fans från Egypten här på forumet..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land??

 

Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink:

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Poison

Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land??

 

Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink:

Ja, Arsenal, varför kom du till det här korrupta landet?

Vi borde alla flytta härifrån, och låta de som blivit infekterade av Zombie-viruset(se tråden @ allmänt) ta Sverige.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land??

 

Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink:

Ja, Arsenal, varför kom du till det här korrupta landet?

Vi borde alla flytta härifrån, och låta de som blivit infekterade av Zombie-viruset(se tråden @ allmänt) ta Sverige.

 

Jo, men då skulle jag vilja vara kung. För det har jag alltid viljat vara. Btw, alla som kommer från arsenal och hejjar på Egypten är rövhål. Jag själv är nog mest känd för att... Ja, finnas där med onödiga och dumma komentarer när dom behövs som mest.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well, det var inte jag som valde att bo i Sverige :( Det var mina föräldrar, jag vill tillbaka till Egypten. Jag är inte bara känd för att vara den enda egypten som gillar Arsenal i Fuska.se utan jag är känd för att vara en av dom enda egyptierna här i fuska :)

 

Dirtman, det finns ingen stad eller något land som heter Arsenal och jag hejar på Egypten, dom vann med 2-0 mot Sverige i fotboll och så har dom vunnit 6 ACN (African Cup of Nations, just nu har dom till och med vunnit 2 st i rad (2006 och 2008) i fotboll? Dom har faktiskt vunnit mest ACN titlar i hela Afrika. O_o

 

 

Dom vann med 4-2 i Semifinalen mot Elfenbenskusten och 4-1 i kvalet mot Kameron och 1-0 mot Kameron i finalen osv

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...