Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå :o Känner du inte mig No aj downt <: vaddå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå :o Känner du inte mig No aj downt <: vaddå då? Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här. Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå :o Känner du inte mig No aj downt <: vaddå då? Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här. Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B) Ska det föreställa nåt speciellt? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå :o Känner du inte mig No aj downt <: vaddå då? Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här. Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B) ok ett coolt rövhål Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 öhm ja känd för att vara annolunda?Nej, för att ha olika åsikter jämt ;) ... Tror jag? samma sak? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har typ sett dig tre-fyra gånger totalt. Så känd kan jag ju inte riktigt påstå :o Känner du inte mig No aj downt <: vaddå då? Han är den enda från Egypten som gillar Arsenal här. Själv är man som jag tidigare nämnde känd som ett allmänt rövhål. B) Ska det föreställa nåt speciellt? xD Att det inte finns speciellt mycket arsenal-fans från Egypten här på forumet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land?? Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink: Redigerat 1 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land?? Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink: Ja, Arsenal, varför kom du till det här korrupta landet?Vi borde alla flytta härifrån, och låta de som blivit infekterade av Zombie-viruset(se tråden @ allmänt) ta Sverige. Redigerat 2 Maj 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skit snack. Vad gör en från Egy... Vänta lite nu, om du kommer från Egypten vad gör du här? Varför valde du att bo i just Sverige :o Varför detta skit land?? Det finns tusen tals länder som är bättre, men alla dras väll till Sveriges kultur.. Mhm, är lite för trött, jag vet inte vad jag pratar om :blink: Ja, Arsenal, varför kom du till det här korrupta landet?Vi borde alla flytta härifrån, och låta de som blivit infekterade av Zombie-viruset(se tråden @ allmänt) ta Sverige. Jo, men då skulle jag vilja vara kung. För det har jag alltid viljat vara. Btw, alla som kommer från arsenal och hejjar på Egypten är rövhål. Jag själv är nog mest känd för att... Ja, finnas där med onödiga och dumma komentarer när dom behövs som mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Well, det var inte jag som valde att bo i Sverige :( Det var mina föräldrar, jag vill tillbaka till Egypten. Jag är inte bara känd för att vara den enda egypten som gillar Arsenal i Fuska.se utan jag är känd för att vara en av dom enda egyptierna här i fuska :) Dirtman, det finns ingen stad eller något land som heter Arsenal och jag hejar på Egypten, dom vann med 2-0 mot Sverige i fotboll och så har dom vunnit 6 ACN (African Cup of Nations, just nu har dom till och med vunnit 2 st i rad (2006 och 2008) i fotboll? Dom har faktiskt vunnit mest ACN titlar i hela Afrika. O_o Dom vann med 4-2 i Semifinalen mot Elfenbenskusten och 4-1 i kvalet mot Kameron och 1-0 mot Kameron i finalen osv Redigerat 2 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vet inte, vara 11 och kan stava? >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 För att vara spammare kanske wendos? :D Jag är nog känd inom..här och där ;3 Vissa stör sig nog på mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.