Gäst Apelsin Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag är känd för att.. kanske... öh...För att vara cool. :cool: Yes, ähm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag är känd för att.. kanske... öh... För att vara cool. :cool: Yes, ähm JET alltså, inte du eller jag. :angry: (Använde smileyn :cool: enbart för att reta dig om du skulle kika in. Tacka Herren för att du tittade in så snabbt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Nej jag vet att du menar JET, han är ju jätte, ähum, cool..! Ja, f*n vad du retade mig. Jag brydde mig så mycket och jag störde mig verkligen på den smileysen denna gången :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Nej jag vet att du menar JET, han är ju jätte, ähum, cool..! Ja, f*n vad du retade mig. Jag brydde mig så mycket och jag störde mig verkligen på den smileysen denna gången :wub: f*n! :( Förut fick du ju rådamp.. Aja, OnTopic: Jag är mest känd för att vara en spammande idiot. :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.