krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag behöver lite hjälp till uppdret där man ska typ dansa med en bil å sen ett uppdrag när man ska dansa på stranden!? plzz help me! om ni behöver hjälp till uppdrag som hänt innan det så kan ni fråga mig.lycka till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 när en av symbolerna åker igen ringen trycker du på den,svårare än så är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag behöver lite hjälp till uppdret där man ska typ dansa med en bil å sen ett uppdrag när man ska dansa på stranden!? plzz help me! om ni behöver hjälp till uppdrag som hänt innan det så kan ni fråga mig.lycka till. Exakt vad är problemet? Har du möjligen inte lagt märkte att det står exakt vad du skall göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag få jämt lite minndre poäng än vad jag ska h för att klara asså 4000 typ men förrästen hur får man sånna dära blåa saker som du har 4st? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst totte112 Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 det uppdraget är fett lätt. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Om du menar dom blåa rutorna under namnet är det rank, bara något som visar hur mycket Fuskarank du har. OP: Det är bara och trycka på knappen åker igenom ringen, gör du det så klarar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) jag få jämt lite minndre poäng än vad jag ska h för att klara asså 4000 typ men förrästen hur får man sånna dära blåa saker som du har 4st? Ja, då är du helt enkelt för dålig. Det är bara att fortsätta att försöka att klara det. Det står exakt hur man gör så det bör inte vara något problem. Med tidens tand kommer du till sist att klara det. Keep on training och lycka till! ;) det uppdraget är fett lätt. -_- http://ww2.beffo.se/upload/pic~/yf2hupchu9lf.png Redigerat 5 April 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 okej, det är bara att nu börjar jag tröttna på GTA :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg