Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Till Gta [sa]?!

Rekommendera inlägg

jag behöver lite hjälp till uppdret där man ska typ dansa med en bil å sen ett uppdrag när man ska dansa på stranden!? plzz help me! om ni behöver hjälp till uppdrag som hänt innan det så kan ni fråga mig.lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag behöver lite hjälp till uppdret där man ska typ dansa med en bil å sen ett uppdrag när man ska dansa på stranden!? plzz help me! om ni behöver hjälp till uppdrag som hänt innan det så kan ni fråga mig.lycka till.

Exakt vad är problemet? Har du möjligen inte lagt märkte att det står exakt vad du skall göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Om du menar dom blåa rutorna under namnet är det rank, bara något som visar hur mycket Fuskarank du har.

OP: Det är bara och trycka på knappen åker igenom ringen, gör du det så klarar du.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag få jämt lite minndre poäng än vad jag ska h för att klara asså 4000 typ men förrästen hur får man sånna dära blåa saker som du har 4st?

Ja, då är du helt enkelt för dålig. Det är bara att fortsätta att försöka att klara det. Det står exakt hur man gör så det bör inte vara något problem. Med tidens tand kommer du till sist att klara det. Keep on training och lycka till! ;)

det uppdraget är fett lätt. -_-

http://ww2.beffo.se/upload/pic~/yf2hupchu9lf.png

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...