Northwest Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 hej,om man Bokar ett spel på CDON.com lr Webhallen,får man det på det datumet det släpps i affärerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Jag förhandsbokade Halo 3 och Assassin´s Creed från webhallen och fick båda spelen på deras releasedatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) hem i brevlådan,lr så du kunde hämta det på posten? Redigerat 5 Mars 2008 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 du väljer ju själv om du vill få hem den till postlådan eller posten... Men det borde komma samma dag / dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 hej,om man Bokar ett spel på CDON.com lr Webhallen,får man det på det datumet det släpps i affärerna?Eftersom att det är du har de nog fixat att du ska få ett exlusivt paket några veckor innan det egentligen släpps... Eller vad är det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 nej,jag menar om jag bokar GTA4 till PS3 får jag det samma dag som dom börjar sälja det i affären. annars kan man ju f*n lika gärna köpa det på tex siba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotatoHead Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Du får spelet samma dag, eller i värsta fall dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ok,thx,det var allt jag ville veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.