Hoppa till innehåll

Guitarr Hero 3 = Drog?


garkan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Snälla säg inte att du posta upp ett så drygt och onödigt "Ämne" jag menar vafan...

För de första: "Borde detta inte vara typ en varning på skit spelet", Nej de är inget skit spel, väldigt populärt och framgångsrikt spel.

Och det beror helt på vilken TV man spelar på, min 42 tum Plasma TV gjorde inte mig "freaky" men min andra 52 tums INTE HD TV gjorde mig också "flummig",.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snälla säg inte att du posta upp ett så drygt och onödigt "Ämne" jag menar vafan...

För de första: "Borde detta inte vara typ en varning på skit spelet", Nej de är inget skit spel, väldigt populärt och framgångsrikt spel.

Och det beror helt på vilken TV man spelar på, min 42 tum Plasma TV gjorde inte mig "freaky" men min andra 52 tums INTE HD TV gjorde mig också "flummig",.

lol jag spelade på en 42 plasma .. och jag menar inte skit spel med att det är skit

menar att denna "freaky" grejjen gör spelet ganska skitigt .. min kompis

ramla av stolen igår av att han spelade över 3 timmar .. lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

Enda som händer för mig är när jag sitter typ 1cm från tv skärmen och lirar på expert så när jag kollar bort så kan typ väggarna smälta i 1sek sen åker teven up i 1sek, fast vem f*n bryr sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...