Gäst hejhejhej Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 jo det brukar bli så där..... såsigt eller vad man sak kalla det på väggarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag har en mellan stor TV i mitt rum. Kul när min klocka blir päron format! =3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film. Redigerat 9 Mars 2008 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpa0 Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 GH 3 är knappast ett skit spel.. Om det är tråkigt så beror det väl på att den som spelar suger.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.Om man har epilepsi, så har man det typ hela sitt liv... -.- När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.Om man har epilepsi, så har man det typ hela sitt liv... -.- När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en. Nej det var barn-epilepsi som kan försvinna med tiden -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.Om man har epilepsi, så har man det typ hela sitt liv... -.- När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en. Min pappa hade epilepsi när han var liten men det är borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Hehe jag blev okså besatt satt och spelade typ ifrån 9 på morgonen till 12 på natten :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag får hjärnsläpp när jag lirar GH3 ibland och tappar helt bort mig i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Har aldrig hänt mig. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.Om man har epilepsi, så har man det typ hela sitt liv... -.- När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en. Man behöver absolut inte "sprattla i golvet" eller dregla för att man får ett epilepsianfall. Nej, man får oftast inte det av ljus från TV. Epilepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag känner igen mig i att få hjärnsläpp mitt i en låt särljskiljt om du kör på expert och har spelat länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.