CookieMan Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Jo, www.battlefiel-heroes.com tror jag det är, har den på favoriternej, det är: http://battlefieldheroes.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Okej, svårt att komma ihåg xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Okej, svårt att komma ihåg xDlol, xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 har hört att det gåt att spela i webbläsaraen, går det? och i sånna fall hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 har hört att det gåt att spela i webbläsaraen, går det? och i sånna fall hur?Tror det är det ända sättet att spela spelet... Man klickar på Play Now? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 har hört att det gåt att spela i webbläsaraen, går det? och i sånna fall hur?Tror det är det ända sättet att spela spelet... Man klickar på Play Now? :o Om man trycker där, så är det instruktioner om hur man laddar ner spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 har hört att det gåt att spela i webbläsaraen, går det? och i sånna fall hur? Tror det är det ända sättet att spela spelet... Man klickar på Play Now? :o Om man trycker där, så är det instruktioner om hur man laddar ner spelet... Du har clienten på datorn men startar den via webbsidan verkar det som. Någon clan här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Segt att hitta match >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Ingen som spelar längre? spelar lite då och då men det har kommit så mycket nya saker som kostar pengar så det är inte så kul längre :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Jag spelar. :) Jag å en i skolan körde med mic förut, as kul. :D Vad har ni för gubbar? Själv har jag 3. En av varje klass. Klass: Solider Lvl: 14 Abilites(?): Medic 1, BB max, six sense 1, BS 1. BB är rätt bra, skadar 36 over time. Bra mot commandos. Om en commando kommer så ta jag först BB å tänder eld på commandon. Sen BS så commandon flyger iväg, skjuter lite commandon dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 har en level 23 gunner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 September 2010 Rapport Dela Skrivet 8 September 2010 Jag med !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg