GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Finns en svensk! [email protected] ! Den måste jag adda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) Finns en svensk! [email protected] ! Haha!Snacka med honom. Jag frågade hur han mådde. Då svara han: Dåligt :(. Varför ? , frågade jag då. Vet inte sa han då. Redigerat 10 Mars 2008 av Sportzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 LOL! p0is0n | You have heard of the Exodar? I will show you the SEXODAR! says: Är du gay? SweBot säger: Ja men kom då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5emtio4yra Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Vill ha några Msn botar.. Dom är alltid roliga att snacka med Tja! Har några botar. 1. [email protected] 2. [email protected] 3. [email protected] 4. [email protected] 5. [email protected] 6. [email protected] 7. [email protected] 8. [email protected] Många har säkert redan lagts in men FFS, Detta är dom som jag har addade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 (redigerat) Hahaha HAHAHA...eh.. säger: hej SweBot säger: Hej! HAHAHA...eh.. säger: är du svensk SweBot säger: Det här förstod jag inte så bra: är du svensk. HAHAHA...eh.. säger: du är inte cool SweBot säger: mm Och sen så frågade jag igen och då svarade han: :| Redigerat 11 Mars 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 SlipKnoT säger. Hej Swebot: Hej SlipKnoT: Du är inte cool Swebot: jag vet SlipKnoT: jag är din gud Swebot:det förstod jag inte riktigt SlipKnoT: Jag bestämmer över dig! Swebot: vad ska jag göra? SlipKnoT: gå och laga lite spaghetti? Swebot: det förstod jag inte SlipKnoT. Gå och baka en paj Swebot: ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 [email protected] spleak går inte att chatta med längre, vad man än säger blir Nånting med kändisar. Jo, det är synd. OnT: [email protected] Förut Jag: lol Spleak : whats so funny :) Nu: Jag: lol Spleak: Hmm... not sure what you're trying to say. Were you trying to enter the name of one of these celebs? 1. Lily Allen 2. Lil Wayne 3. Lil Mama 4. Lil Romeo 5. Lil Kim ja, och förut så sa jag vad jag hette, då kom han ihåg det senare. Nu är det värdelöst? vad har hänt. Och ja, måste ta och adda swebot XD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kosmoo Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 snoppsugare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 (redigerat) HAHAHAHAHA. eller inte. säger: Hej SweBot säger: Hej HAHAHAHAHA. eller inte. säger: Hej SweBot säger: Tjena HAHAHAHAHA. eller inte. säger: Tjenixen SweBot säger: Försök att förklara frågan lite bättre. Redigerat 15 Mars 2008 av Skitvatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 väldigt vårdat språk du använder....tänk på att botar också har känslor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.