Jote Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Går det köra online på GTA, det är bara en fråga ;: Ville bara veta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gangster4Life Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Går det köra online på GTA, det är bara en fråga ;: Ville bara veta det. Gör det inte själv men kolla www.sa-mp.com :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 det finns ett program som gör att man kan köra online på Vice City och GTA: 3 också, men jag minns inte vad det hette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 det går tror jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 (redigerat) Man måste ha en crack för att kunna köra online! men jag säger ej vart du kan få tag på det... Redigerat 10 Mars 2008 av GameLevel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Klart man kan , fast vet inte riktigt hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Det går till sanandreas, III och vice city...Sa-Mp.com GtaSa blir urtrisst utan det XD och..öhh nej, man behöver inga crack elr nått.. sa-mp är gratis och det är bäst..klart slut! :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Ok, hahahha, jag glömde att det var jag som gjorde den här tråden så jag blev förvirrad :blush: Men den här Sa-mp eller vad heter. måste man ladda ner nåt för att köra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 mm...det är en liten zip fil som man installerar ....om du köpt spelet i sverige har du nog fel verision....gå till sa-mp.com/downloads/ Downgrader elr nåt..står typ. if you have v.2.00 you really should try this elr nått....fixa det först.(bah o installera) sen gå tillbaks till download och sen sa-mp programmet...installera det och starta det...välj en server av typ 700 XD och sen e det bara å köra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 http://www.multitheftauto.com/ där kan du läsa om multiplayer servers och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 det kanske går men tror man måste köpa nån sladd för det ska gå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg