Luxaxix Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Ja, kolla: http://onlinespel.nu/alfabetet.html Skrev på 2,90s en gång. Men det var ingen tillfällighet för jag har klarat under 3s flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Skulle du kunna hosta en bild och bevisa det? Ska testa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Hmm... Ni tror mig såklart inte nu när jag säger att jag skrev på en bärar dator, där cookiserna fanns med rekordet. Men nu har pappa gjort om den datorn och kakorna finns inte kvar. Jag skrive rinte lika bra på ett vanligt tangentbord p.g.a för höga kanter, men 4,32 eller nått drog jag förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hmm... Ni tror mig såklart inte nu när jag säger att jag skrev på en bärar dator, där cookiserna fanns med rekordet. Men nu har pappa gjort om den datorn och kakorna finns inte kvar. Jag skrive rinte lika bra på ett vanligt tangentbord p.g.a för höga kanter, men 4,32 eller nått drog jag förut.Inga kakor?! :( Jag klara på 4.10! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Har klarat de på ca 2,30, men var många år sen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) tror dej för jag klarade det på 19,5! Redigerat 9 Mars 2008 av HoppeGosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 klarade på 16.17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) klarade nu på 6,35. Redigerat 9 Mars 2008 av HoppeGosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 klarade på 5 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 0,20.. G15 ftw ingen sa några regler, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 1.14, bild här för er über fags som inte tror på folk: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 man kan ändra det där på photoshop väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.