Farenhait Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hej jag ska åka till Asien snart och undrar bara om köper en PS3 där funkar den då i Sverige? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jaaa... Det tror jag. Men har dom samma vägguttag som vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 nej, men du kan ju alltid köpa en "omvandlare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Hej jag ska åka till Asien snart och undrar bara om köper en PS3 där funkar den då i Sverige? :S köp från en seriös affär och inte nån skum bara. det är mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Håller med, finns mycket skitafärrer i såna länder, (överallt i världen också), så köp det i t.ex något varuhus eller en elektronik affär, spel affär, mm. Kanske dyrare, men du blir inte lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Joo iofs men det borde väl vara ganska mycket dyrare? Men det måste ju finnas nån seriös affär där. Men jag tänkte bara om den typ exploderar om man hävver in den i ett svenskt eluttag? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Använder asien sig av PAL?: som t.ex Kina, usa? om dom inte gör det så kan du inte köpa spel i sverige eftersom inte ps3 stödjer PAL som EU använder sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Kina ligger i asien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) jag skulle inte köpa den utomlands ifall det skulle vara nått fel på den............ då måsta man ju typ åka tillbaks för att byta den Redigerat 16 Mars 2008 av Morre92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.