DiRtY Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ja vad tycker ni om army of two ni som spelat det, är det värt att köpa eller är det kasst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jävligt roligt men kort spel, värt att köpa tycker jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pattelasse Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag tycker att det är väldigt roligt spel ifall man spelar co op men ifall man inte har live eller någon att spela med så tycker jag inte att det är värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 OMG det är bara att köpa spelet och sen när man klarat det är det bara att lämna tillbaka det. och btw det är ganska värt om du har någon att spela med annars suger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Det är värt att köpa om du har tänkt spela igenom storyn med en kompis i co-op men om du skall köra själv så blir det dock lite lamt. Men en sak som gör det roligare är helt klart vapenaffären :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Demot var väldigt kul. På demot kunde man bara spela 2 spelare och det var väldigt kul. Sen ifall det inte är kul som en spelare eller om det ärkort har jag ingen aning om. Köp spelet på EbGames där har du 10 dagars öppet köp på allt (beggat som nytt. Då är det ju bara att lämna tillbaka det om det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbelpaj Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Alltså, man kan väl säga att första halvan av spelet är riktigt kul (om man kör co-op). Efter det så blir spelet skit tråkigt då allt blir tjatigt och inget nytt. :P enligt mig: köp det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Riktigt roligt ! Man måste verkligen samarbeta för att klara det. xD I co-op då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Out of this World! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Helt okej spel dock mycket roligare co-op än singel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Helt okej spel dock mycket roligare co-op än singel. de e klart!! co-op e de som e roligt i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 inte värt att köpa, lånade detav en kompis å ja klarade det på en liten j*vla kväll :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.