krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 ja, man kan få lite emo vibbar men det går över Citera
technique Skrivet 6 April 2008 Rapport Skrivet 6 April 2008 ja, man kan få lite emo vibbar men det går över Räknas "emo vibbar" som en sjukdom eller så? Om dom byter klädstil och färgar om håret så försvinner det nog.. o.0 technique Citera
Gäst lordifan Skrivet 7 April 2008 Rapport Skrivet 7 April 2008 Dem är ju emo så? OCh s¨å j*vla dåliga ochså! Citera
Simple Skrivet 8 April 2008 Rapport Skrivet 8 April 2008 Men gud... fall out boy är inte emo, emo=emotional hardcore och FoB är ju väldigt hardcore.... Jag lyssnade på de innan, men nu har jag tröttnat en hel del. Men annars är det helt ok musik de kör Citera
Lynott Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Fall out boy är ju f*n gay! Dem är så j*vla dåliga! du är gay... hur många av deras låtar har du hört? typ thanks for the memories, deras lätt dåligaste låt! annars så är fall out boy - gta jävligt skön Citera
Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Skrivet 11 April 2008 Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrock Citera
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrockÄr det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig. Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :) Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :) Citera
Gäst Sladdis Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrockÄr det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig. Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :) Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :) U_M w0rd. Min favorit är nog Dance,Dance. Citera
Simple Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrockÄr det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig. Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :) Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :) Fett word på det ^^ iofs var jag lite yngre än så när jag höll på att byta musiksmak varje vecka. Jag lyssnade på backstreet boys ett tag (tyvärr ^_^). Jag kan ju säga att det är väääldigt långt ifrån vad jag lyssnar på nu x) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.