Hoppa till innehåll

Fall Out Boy?


Gäst golf

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Sladdis

Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrock

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Umbreon_Moon

Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrock

Är det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.

Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig.

 

Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :)

 

Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Sladdis

Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrock

Är det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.

Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig.

 

Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :)

 

Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :)

 

 

U_M w0rd. Min favorit är nog Dance,Dance.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså lordifan, du är elva år och tror du kan nåt om punk och metal, inse att du e en hårdpluggande tönt. Vi kan mer om musik än dig eftersom vi e typ 3-6 år äldre. FoB är bra och inte emo, det är som att kalla typ Slipknot för pop eller typ glamrock

Är det bara jag, eller brukar inte dom flesta 11:åringar byta musiksmak väldigt ofta? Och snöa in sig på vissa band.

Det är ju inte förrän i 15:års åldern som musikstilen börjar bli färdig.

 

Förvörigt, tja lyssnar inte så mycket på Fall Out Boy men dom duger helt klart :)

 

Låten " This Ain't A Scene, It's An Arms Race " är bra :)

 

Fett word på det ^^ iofs var jag lite yngre än så när jag höll på att byta musiksmak varje vecka. Jag lyssnade på backstreet boys ett tag (tyvärr ^_^). Jag kan ju säga att det är väääldigt långt ifrån vad jag lyssnar på nu x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...