Hoppa till innehåll

Rösta Vilken Ni Tycker Är Bäst Av Warrior Och Rogue


Tilvas
 Dela

Rekommendera inlägg

Rogues är det självklara valet. En rogue som kan spela, inte en oneshoot noob som rollar rogue bara för att han tycker han dom är bra, utan någon som kan spela ska inte ha några som helst problem med en warrior. Problemet ligger i att de flesta rogues slåss mot warriors med 2 abilities, sinister strike och eviscerate.

Jag har stora problem när jag slåss mot warriors, men av helt andra anledningar. Jag är pve speccad med pve gear, medans de är pvp speccade med full s1 / s2 :D

Men en combat / sub rogue ska egentligen inte ha problem med en warrior så länge som de inte är ovanligt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ajo men warriors är lätt segaste classen för än rogue.. eller kanske hunter (om huntern lärt sig kite'a o inte springer fram t roguen för o göra wing clip som 70% av alla nub hunters man ser i dagens läge gör)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst erikthekiller

det är väl alla?! själv så tycker ja om båda klasserna... de är lika bra men på olka saker... så min fråga är då: vad tycker du om att göra/köra? om du tycker om att smyga omkring och bara dycka upp bakom dem med en fet ambuch som tar fett. du kanske tycker om att ha mkt hp och armor ( tycker jag är roligt å ha) så är ju det klar att du väljer warrior. men om jag har uppfattat frågan rätt så är det DPS va? allt beror på vad du vill och känner för. vi kan ju liksom inte bestäma hur du ska köra eller vara för klass... alla klasser är lika bra men inte på samma sak. hoppas du inte bara väljer nått bara för att vi tycker så. tänk till... vad vill du?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hoppas du inte bara väljer nått bara för att vi tycker så. tänk till... vad vill du?.

Tips är aldrig dåligt

 

 

 

Som jag sa innan, warrior smeker rogues, och Warriors får du lätt groups med, sen i 70 smeker dom i pvp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst erikthekiller

jaja... varför kör då folk rogue om alla wariors "smeker" de så himla lätt? när min rogue var 40 tog jag en bra gearad level 48 warrior... allt handlar om hur bra man är på att köra sin klass... jag äger de flesta warrior me min rogue. så det kan diskuteras när det gäller vem som äger vem... du kanske bara ha mött noobs som inte kan ett skit om sin klass... ex en rogue som gör evustion (felstavat) mot en warrior... rätt noobigt. och hur svård är de då att äda de? de gör ju bara overpower hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Garone: då byter man stance, sen är man inte utanför battle stance mot en rogue så jätte mycket eftersom man behöver rend och OP.

 

erikthekiller: folk kör rogue för det är roligt att pvpa med, samt för dom smeker alla classer lätt förutom typ paladin och warrior så lätt och för dom kan stealtha förbi allt för dom e feeegisar! :P och inge ont menat men du kan ju också ha mött noob warriors, såg en film vart en warrior tog 3 rogues, 3v1

 

http://www.youtube.com/watch?v=iytnYs7zDIE och han e s1 ser de ut som

 

sen ser vi ju också på andra filmer han har att, han smeker allt och alla :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst erikthekiller

jodå... visst har man mött noobs. men du sa att de var fega... det säger du bara för att du själv me din warr inte kan göra det samma... sj så kallar man det för snart. och overpower har väl inte dirr någon lång CD va ?! aja orka diskutera om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

jodå... visst har man mött noobs. men du sa att de var fega... det säger du bara för att du själv me din warr inte kan göra det samma... sj så kallar man det för snart. och overpower har väl inte dirr någon lång CD va ?! aja orka diskutera om det.

Om du tror att evasion inte är bra mot warriors, så är du en riktig noob.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har 3 epics, resten pve gear från 65-70 instancer, aldrig gått kara, och dom epics jag har är glad legs och gloves och glad sword, och körde en duel mot en full epic rogue som hette nå, illdan eller nå sånt på Cyclone, vann 2 gånger i rad, sen kom han tillbaka en stund senare och vann 2 gånger i rad mot mig, men jag använde inga cds, inte ens deathwish, eller använde trinket och berserker rage, men hade jag tagit typ recklessness eller deathwish hade jag vunnit mot han alltid, men duellade andra rogues, och vissa tog mig, vissa hade tur, vissa var fega som stryk, men då vare full s1 eller s2/s3 rogues jag mötte. det enda jag gjorde var dampa rend och ms och op samt heroic ibland, inte så svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är väl alla?! själv så tycker ja om båda klasserna... de är lika bra men på olka saker... så min fråga är då: vad tycker du om att göra/köra? om du tycker om att smyga omkring och bara dycka upp bakom dem med en fet ambuch som tar fett. du kanske tycker om att ha mkt hp och armor ( tycker jag är roligt å ha) så är ju det klar att du väljer warrior. men om jag har uppfattat frågan rätt så är det DPS va? allt beror på vad du vill och känner för. vi kan ju liksom inte bestäma hur du ska köra eller vara för klass... alla klasser är lika bra men inte på samma sak. hoppas du inte bara väljer nått bara för att vi tycker så. tänk till... vad vill du?.

Nej alla klasser är inte lika gearbaserade som warrior. Tycker nästan warriors är värdelösa som dps om dom inte har bra gear, medans tex. en hunter eller mage kan göra hyfsad dps med dåligt gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...