MrTast Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Visst, varför inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Just nu söker jag efter beta-testare till spelet! En beta-testare spelar igenom spelet och kollar så att spelet är bra och att det inte finns några glitchar. Om du vill vara beta-testare, skriv i tråden. Kom ihåg att skriva lite om varför du vill beta-testa, för då är det större chans att du får göra det! :) Asså måste man ladda ner demon då eller får man den bara?Isåfall skulle jag vilja bli det för jag vill testa ett sånt spel+att jag gillar pokemon jättemycket jag skulle även vilja kunna säga jag har beta-testat det spelet så det så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Asså måste man ladda ner demon då eller får man den bara?Beta-testarna får en länk till nedladdningen av den nyaste versionen när det är något som behöver testats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Asså måste man ladda ner demon då eller får man den bara?Beta-testarna får en länk till nedladdningen av den nyaste versionen när det är något som behöver testats. Så får jag ett jobb? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Det är inte bestämt än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Någon mer som vill beta-testa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Någon mer som vill beta-testa?Jag vill gärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 När får vi betatestare betan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 När får vi betatestare betan?Just det och om man blir utvald får man ett PM av dig då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 När man blir utvald får man ett PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag skulle gärna vilja bli beta testare för ja e bra på att hitta glitchar och tycker de är kul :P dessutom har jag tråkigt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag skulle uppskatta en BETA position :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg