Hoppa till innehåll

Belöning För Anmälningar!


Rekommendera inlägg

Gäst TheWho

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Håller med till fullo! vi skulle dock inte kunna göra aavatar tävlingar med fuskamynt...

men en hel del idiotiska 10åringar skulle bli mindre aktiva och det skulle vara som att man tog en 10-tons vikt av från axlarna

 

Jag anser att vi ska byta ut fuskamynten mot ett rep system, vinner någon en tävling så ger man bara +rep.

Likaså med allt man tycker bidrar till sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Håller med till fullo! vi skulle dock inte kunna göra aavatar tävlingar med fuskamynt...

men en hel del idiotiska 10åringar skulle bli mindre aktiva och det skulle vara som att man tog en 10-tons vikt av från axlarna

 

Jag anser att vi ska byta ut fuskamynten mot ett rep system, vinner någon en tävling så ger man bara +rep.

Likaså med allt man tycker bidrar till sidan.

 

Annars så får man bara bättre rykte när man skriver kloka inlägg, bidrar med fusk & nyheter t.ex. Något sådant ska inte finnas som en slags funktion enligt mig, det liksom finns här ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör det, pm:a admin, jag vill gärna veta vad han tycker om fuskamynt och repsystem!

 

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Håller med till fullo! vi skulle dock inte kunna göra aavatar tävlingar med fuskamynt...

men en hel del idiotiska 10åringar skulle bli mindre aktiva och det skulle vara som att man tog en 10-tons vikt av från axlarna

 

Jag anser att vi ska byta ut fuskamynten mot ett rep system, vinner någon en tävling så ger man bara +rep.

Likaså med allt man tycker bidrar till sidan.

 

Rep är det sämta man nånsin skulle kunna skaffa på denna sida. Detta skulle missbrukas av sammarbetsvillga 10 åringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör det, pm:a admin, jag vill gärna veta vad han tycker om fuskamynt och repsystem!

 

FuskaMynt lockar ingen, enligt mig är det ändast till för att köpa bort varningar och få en fin bakgrundsfärg på pressen. Det blir så tråkigt om man inte har fuskamynt.

Tror du seriöst på det själv? Är verkligen de flesta av 10-11-åringarna inne här endast för att debattera och diskutera? Man hade kunnat få en fin bakgrundsfärg på pressen ändå. Dessutom är presentationen en ganska oviktig funktion i ett forum. Kul, bara det inte blir för mycket.

 

Köpa bort varningar borde inte fungera. Man kan ju bete sig hur dumt som helst, få varningar, och sedan bara köpa bort dem p.g.a. att man tidigare hade ett stort förvar av Fuska Mynt.

 

Jaha, och VAR skulle man få de fuskamynten ifrån? Om man spammar en massa, så blir man bannad. Annars har man skött sig så bra att man har tjänat ihop till en varning. Dessutom om man spammar, köper bort en varning, spammar, köper bort, så blir man bannad iaf tillslut. Dessutom brukar modsen tidsbanna folk om de har fått en varning, så man kan inte spamma så snabbt i fall efter man har fått en varning.

 

Detta besvarar flera inlägg, men jag väljer att bara citera ett av de.

 

Man kan "spamma" utan att få varningar om man har pluggat in reglerna väl. Tex. lägga till/skriva något litet som en fråga även fast man inte vet något om tråden tex.

 

Q: Hur fångar man mewto i pokemon

"spammaren" A: I vilket av pokemon spelen menar du?

 

Sedan när trådskaparen har svarat på frågan så har "spammaren" redan lämnat tråden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm,man skulle ju kunna avförskaffa FM och istället göra något annat då jag tycker det är orättvist att dom som är dåliga på photoshop inte får nå FM medans dom andra får jättemycket.Skaffa nånting som alla kan få mycket av!

Det är ju inte alls det som det här handlar om. Det handlar snarare om att Fuska Mynt känns väldigt barnsligt och löjligt på ett diskussionsforum, du tar det ju till en ännu värre nivå genom att klaga på att det är orättvist eftersom alla inte har bildredigeringsskills.

 

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Håller med till fullo! vi skulle dock inte kunna göra aavatar tävlingar med fuskamynt...

men en hel del idiotiska 10åringar skulle bli mindre aktiva och det skulle vara som att man tog en 10-tons vikt av från axlarna

Jag anser att vi ska byta ut fuskamynten mot ett rep system, vinner någon en tävling så ger man bara +rep.

Likaså med allt man tycker bidrar till sidan.

 

Rep är det sämta man nånsin skulle kunna skaffa på denna sida. Detta skulle missbrukas av sammarbetsvillga 10 åringar.

 

Var man skulle få de ifrån? Ja, hur får man FM på sidan? Det blir man ju inte alls. Köper man bort varningar har det aldrig hänt, typ. Fuska Mynt är ju isåfall inte särskilt mycket bättre än rep.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var man skulle få de ifrån? Ja, hur får man FM på sidan? Det blir man ju inte alls. Köper man bort varningar har det aldrig hänt, typ. Fuska Mynt är ju isåfall inte särskilt mycket bättre än rep.

Men tillslut så kan man inte köpa bort mer varningar, för man har för lite fm. Varken FuskaMynt eller Rep är bra, men FuskaMynt är inte så dåligt så att det måste tas bort. Både FM och Rep kan missbrukas, men FuskaMynten har gjort sidan så rolig, att det blir svårt att tänka sig sida utan det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

hade de bytt ut Fm mot rep hade jag antagligen slutat dir. vad har ni emot fm igentligen? är ni avundsjuka på folk som har mkt?

Nej, fuskamynt är bra. Förutom att man kan köpa bort varningar med dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan ni tycka att ett spelforum behöver någon slags låtsasvaluta för att det ska rulla? Om du, TheGreatest, skulle sluta p.g.a. att FM skulle tagits bort, visar ju det hur fel det har blivit. Det läggs alldeles för mycket fokus på FM och andra påhitt, istället för att faktiskt diskutera i forumet, som ett spelforum är till för.

 

Haha, nej, jag är absolut inte avundsjuk på de som har mer FM än mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...