SlimShady Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Hur kAN man kolla vilken proc sockel man har? PS. kan man upgradera proccesoren i sin laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 vet du vilket moderkort du har så kan du kolla vilken sockel, finns program som visar det också tror jag... att byta processor i en laptop blir knivigt däremot ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Cpu Z http://www.cpuid.com/cpuz.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Är de samma processorer till bärbara som till stationära? I så fall borde det vara ganska enkelt. Annars kan det vara både svårt och dyrt att få tag på specialprocessorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Och hur ska jag använda detta program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Du ser sokeln i första fliken, CPU, vid Package. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Är de samma processorer till bärbara som till stationära? I så fall borde det vara ganska enkelt. Annars kan det vara både svårt och dyrt att få tag på specialprocessorer...Nej, det är olika. Jag har inte letat efter delar till laptops, men det bör ju finnas om man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Ok, jag vill bara få reda på vilken sockel min laptop har så att jag kan kolla vilken prisklass min proc ligger i. Men det där programet; jag ser inte var sockel står..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Vid Package står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Ah, ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.