GameLevel Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ett ps3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrigKrigFPS Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Ett ps3 :POm du gör det, köp till COD4. Du kommer inte ångra det... Redigerat 25 Mars 2008 av KrigKrigFPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 1. LCD TV - HD Ready 2.SIXAXIS Handkontroll 3.Grand Theft Auto IV 4.Rock Band 5.Africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 (redigerat) Kolla jag orka inte skapa nytt för detta. Men jag upptäckte en sak på GameTrailers.com att det finns en video där Jade Raymound bekräftar att i MGS4 kommer det finns tillgång att köra som Snake med Altairs (Han från Assassins Creeds) kläder. Och det verkar smart för att dra uppmärksamhet och väldigt kul idée. Fast är de sant eller ej? hmmmmm... Videon heter "April Fool's Suprise" ! (Måste ju vara sant f*n, såg så ut liksom) Vad tror ni ? LÄNK : http://www.gametrailers.com/player/32438.html Redigerat 1 April 2008 av Pavilion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Självklart måste man skaffa: -Battlefield: Bad Company -Haze -GTA lV -Little Big Planet -Mer minne/ Metal Gear Solid 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Bara undrar... Om videon heter April Fools Surprise... Asså det låter lite skumt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 April fools suprise kan pavilion enelska :lol: you are a fool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Jag skrev det på mitt inlägg... swemaster7.. Men jag tror endå den kommer finnas som en unlockable skin när man klarat spelet eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Tror inte jag, lyssna på namnet, allt pekar på att det är ett aprillskämt. Varför skulle dom välja att lägga upp den videon just den 1:a april och inte 31 mars eller 2 april, sen döper dom den till det namnet. Förmodligen ett aprilskämt, men rätt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Men shit släpppt det nu. Jag sade bara att dom har släppt en video som heter April Fool Suprise och att dom säger att man kan ska kunna spela Snake med Altairs kläder. Jesus va man ska bli åklagad för dee ? :o ? PS: I slutet så säger han " Did you like it ?", på sidan är det en affish som det stod "Assassins Solid", pffhahaha det var kul på nåt sätt :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Det kan ju va sant, hur gjorde dom videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Gta IV såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.