Guggo Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Hur f*n skall vi kunna hjälpa dig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 nej vi får inte ha mössa ja vi får palt ja så får vi göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen? Fråga: Har ni palt på eran skola? Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner? Nej det får vi inte.Vad är palt? Ja ofc jaevla 08 vet int va palt e? flytta till norrland så ska du få smaka på det äckligaste runda gresimojsen som finns, (palt) 1. nae, men dom bryr sig inte 2. ja 3. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Hur vi vill. Var vi vill o_____o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Vi har inte ens matsal :P Vi får sitta var vi vill i min klass i allafall... Vet inte hur det är i dom andra.. Mm jag minns det då jag gick där :) Nä men i min skola får vi sitta vart vi vill, men jackan måste man ta av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 amo: Palt är ju gott :o Med jordgubbssylt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 1. Nej 2. Nej 3. Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< 1. Nej2.Nej 3. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< 1. Nej2. nej 3. nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen? Fråga: Har ni palt på eran skola? Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner? Nej det får vi inte. Vad är palt? Ja ofc jaevla 08 vet int va palt e? flytta till norrland så ska du få smaka på det äckligaste runda gresimojsen som finns, (palt) 1. nae, men dom bryr sig inte 2. ja 3. ja Ta extra lektioner på Svenska istället för och äta lunch som bekostar staten på onödigt pengar.Du ska ha tur att du lever i Sverige och att arbetarna betalar för att du ska käka dig mätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< 1: nej men en del har det ändå och ingen säger till så 2: Nej det har vi inte :/ 3: yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Bestämmda Platser är tråkigt, <_< Fråga: Får ni ha mössa på er i matsalen?? :huh: Fråga: Har ni palt på eran skola?? (alla älskar det på min skola) :P Fråga: Får ni tillexempel ta bara köttbullar o och slippa ta makaroner?? Får inte vi <_< 1: nej, vi får inte ha nån huvudbonad alls på skolan. 2 : icke. 3 : ja, men vi får så få köttbullar att man måste ta potatis/makaroner/ris, dom är sjuka på vår skola. typ 4 plättar får vi :o, vi går för h*lvete inte i fyran liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.