DiRtY Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 hej, jag undrar om det finns nåt zombie spel till xbox 360 som man kan spela 2 eller fler på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i två Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2008 mm vet det har jag testat, men är lite tveksam på att det finns nåt som man kan köra 2 på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Valve håller ju på med sitt Left 4 Dead, som verkligen ser ut att bli grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 men det kommer vell bara te pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i tvåMan kan spela online på det spelet. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 ok, men jag frågade efter 1 till x box 360 som man kunde spel 2 på på 1 konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Dead rising är väll det mest kända men det går dock ej i tvåMan kan spela online på det spelet. :rolleyes: Nej, det kan man inte. Jag får gissa att du inte ens har spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Det ska komma ett spel snart som heter Dead Island... zombie spel. vet ej om man kan spela 2 på den men kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Som Famine tidigare sade så verkar ju Left 4 Dead bli bra. Valve gör inte mycket fel, faktiskt. Spelet kommer endast till PC och Xbox 360. Spelet ska vara co-op baserat, en nyhet som glädjer många i dessa o-co-op-dar (höhö). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 ok, men ska nog vänta och köpa left 4 dead te 360 när det kommer för dom säger ju att man ska kunna spela 4 på co-op på det och det verkar bara så j*vla kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 När kommer Left 4 dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.