Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 5an..började vi med det...och nu går vi i 6an och har inte det men för tebax det i 7an.. Vi lagade pizza.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Delade en tomat på mitten... nämen ärligt, jag minns inte. På vår skola får man välja det i Elevens Val (vilket jag aldrig kom in på samtidigt som andra fick ha det tre-fyra ggr...) Sen i 6:an får man ha det en termin, uppehåll hela sjuan, sen i åttan får man en termin och en termin i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Första gången fick jag göra dippsås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 vi gjorde en genomgång på terminens plan så att säga, efter det gjorde vi sk*tgoda smoothies. (som milkshake fast med mosade frukter och annat smaskigt i!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Vi fick väl tvätta eller något.. Vi lagar nästan aldrig mat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 20 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 I torsdag så gorde vi Hedvigsoppa mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Frukt sallad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Fruktsallad... vi var två grupper den andra gruppen fick glass...men inte min grupp!! :( men det va i 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Saftkräm tror jag... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 sockerkaka kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Börjar någ md det i 6:an :) hoppas det e kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Jag fick göra chokladmuffins.... uuuutsökta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.