Zimens Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Tja, jag har prao om några veckor. Några tips? Bara seriösa förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Lite svårt att komma på saker när du bor i USA och jag vet vad som finns i Sverige, men typ jobba i affär(packa upp varor eller något typ stå i kassan), servitör på resturang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Game elr Teknik magasinet (kan hända att man får lite rabatt när man praoar där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Bor han i usa??? Det är ganska kul att praktisera i coop forum eller maxi ellr nåt sånt affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 16 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag har funderat på någon slags mataffär, typ ica. Eller någon teknik/spelaffär, t.ex. siba eller game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Finns det inte någon lokal datorbutik där du bor? Det kunde nog varit skoj. Game eller någon annan spelbutik kan väl också funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Praoa inte på BR leksaker. för mycke jobb + ja fick 100kr presentkort där. ja var där i 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Flygvärdinna? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Fixat prao nu, det blev Ica Maxi. Tack för tipsen, fortsätt gärna med förslag så att andra kan få tips :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Var ska du praoa ica maxi i? och när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag praoade på Shell ;) Det var fett nice fick 250:-, en pringels och en cola. var ledig två dar också , hade 10-3 resten av dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 praoade på ett lager en gång, fick en låda cola, en låda zingo, och en burk godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.