Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 filmade lite i klassrummeet, det är jag som filmar XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Var dom seriösa eller på skoj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 på skoj såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 på skoj såklart :DJahaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Är det en tjej elr kille som sitter brevi dej? Ser inte skillnaden xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 likt min klass :P Damelq: det är väl en kille för han säger Karl åt han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 haha en kille haha ha D- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Tänkte väl, Men jag lyssnade inte så mkt, Men asså läraren var ju seg i början. Han bara satt där xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 lol värre med mig och min kompis, 20 smällar varje dag var :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Tänkte väl, Men jag lyssnade inte så mkt, Men asså läraren var ju seg i början. Han bara satt där xDJo jag tänkte också på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Tänkte väl, Men jag lyssnade inte så mkt, Men asså läraren var ju seg i början. Han bara satt där xDJo jag tänkte också på det :P Det gjorde jag också :P amo: Är det du som skrattar i bakgrunden, för man hör skratt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Måste bara säga att din andra film mer garvframkallande (x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.