murphmaster Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Tjaa. Nu vare ju så att mitt acc vart hackat. (70 rogue) så nu ska jag köpa ett nytt och vill veta vilken mellan Priest och warlock som är roligast och bäst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbtlol säger vem? Warlocks kan lätt utdpsa en priest i raids Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Tycker du ska ta lock...mycket bra i PvP och lätta att solo med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Warlock ska du ta, Om du tar en Priest måste du i princip bara heala hela tiden -.-' Warlock är bäst i PvP och om du ska köra Solo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Jag har en warlock, och jag får en party snabbt för att jag har SS. Men jag har aldrig sett en shadow priest som är i samma party bara holy priests. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 skulle hellre vilja ha en Disc/holy priest än en warlock. men hellre en warlock än en Shadow priest, för att shadowpriests är inte så bra just nu imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbtlol säger vem? Warlocks kan lätt utdpsa en priest i raids en kille som har sänkt Lady Vashj och tittat på dmg meter, om Warlocken har slackat eller om priesten är bättre gearad vette f*n, men priesten utdpsade warlocken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbt lol säger vem? Warlocks kan lätt utdpsa en priest i raids en kille som har sänkt Lady Vashj och tittat på dmg meter, om Warlocken har slackat eller om priesten är bättre gearad vette f*n, men priesten utdpsade warlocken Jaha. Jag har sänkt Vashj, Rage Winterchill och Kael'thas, och jag säger att warlocks kan utdpsa en priest anyday Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 warlocks > shadow priests i pve som hivee säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Att hela är inte så tråkigt egentligen, rollade en priest för att jag var så uttråkad på att låtsas att det är roligare att göra dmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 att heala är soft.. i raids iaf.. i pvp är det också rätt kul... men jag skulle nog tagit en priest finns redan så mycket locks + det blir rätt tråkigt med lock...(alldrig testat priest så vet inte om det är kul eller så men ser rätt så roligt ut både heal o dps) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg