zkAro Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 På cz har jag bara helt vanliga banor så jag hade tänkt ladda ner lite banor....Är det virusfritt på fpsbanana.com är den stora frågan LIKSOM. För det är där jag hade velat ladda ner nån bana. Eller finns det nån annan bättre sida man kan ladde ner ifrån? Så, är det virusfritt på fpsbanana.com??? Och förresten vilken bana gillar ni mest (en bana som en spelara har gjort). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Allt jag kan svara på är att det är 99% virus fritt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Ja jag tror att det är virus fritt om du har virus program så kan du söka efter virus..Men jag har laddat många saker därifrån och sökt dom 100% virus fria. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Hellt virus fritt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ja är (var) admin där ett tag Proa alltså men ja hade inte tid me att va online varje dag på fpsbanana så jaa men ja fick som uppgift att söka igenom efter virus (tråkigt!!) jaa som sakt 100% säkert ! (om ngn undrar fick ja admin men tacka nej) ! så där har du svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg