KalphiteQ Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 När jag spelar lite mer krävande spel som garrys mod/halflife 2 och crysis så går spelet i slowmotion det laggar ingenting utan allt går bara sakta. Har någon en aning om vad som kan vara fel? Citera
Dezen Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Jag har en teori. Det kan vara att när du spelar så blir du hypad och får värsta superhjälte gameing powers och ser allt i slowmo för att kunna äga mer =) Citera
Staejjkarn Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Skrivet 21 Mars 2008 Du kanske har för hög kvalite på spelen ställ in dom på lite lägre??Annars så vet jag inte.. Citera
mashemoto Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Skrivet 22 Mars 2008 Jag har en teori. Det kan vara att när du spelar så blir du hypad och får värsta superhjälte gameing powers och ser allt i slowmo för att kunna äga mer =) det har hänt folk förut! :P men som sagt prova att sänka kvalitén på grafiken eller prova kanske att rensa upp lite i datan.... Citera
S_ikers Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Skrivet 22 Mars 2008 När jag spelar lite mer krävande spel som garrys mod/halflife 2 och crysis så går spelet i slowmotion det laggar ingenting utan allt går bara sakta. Har någon en aning om vad som kan vara fel? så för mig också när jag spelar på medium/high på vissa grejer i crysis och ställer jag om till easy så börjar det lagga <_< Citera
KaramellKing Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Kan inte vara något annat fel än på datorn :P. Redigerat 22 Mars 2008 av tuff Citera
Aircondition Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Skrivet 23 Mars 2008 Skriv specifikation så blir det grymt mycket lättare. För övrigt laggar inte offlinespel. Men du kan dock ha problem med din framerate. Citera
Gäst Poison Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Skrivet 24 Mars 2008 Har du en dubbelkärnig processor? Citera
KalphiteQ Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Mars 2008 Har du en dubbelkärnig processor?Ja, Jag löste problemet genom att felsöka innan starten och det stod i systemet att processorn hade en klockfrekvens på 9,58ghz även fast den är 2,33ghz / kärna Citera
Gäst newnameguy Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.