elin1101 Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Vart hittar man ffläjten som man väcker snorlax med?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Du får den i spökhuset, du ska till spök staden först. Besegra alla tränare, sen resten klarar du själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Du får den i spökhuset, du ska till spök staden först. Besegra alla tränare, sen resten klarar du själv. Tack så hemst mycket....snorlax är väll rätt rare?...kan man fånga honom...och ska man anvädna nå spec isånafall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Det enda du behöver är en stark pkmn och 50 great balls för säkerhetsskull, sen är det bara att försvaga snorlax och sen kanske söva honom. Sen kan du testa fånga honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Det enda du behöver är en stark pkmn och 50 great balls för säkerhetsskull, sen är det bara att försvaga snorlax och sen kanske söva honom. Sen kan du testa fånga honom. Tack så mycket, jag fick honom!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 finns en till, fångade du den första med great ball ska du använda ultra ball på den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag fångar bara en av de. Döda den första så du kommer til Fuschia, där kan du köpa Ultra Balls, använd de till att fånga den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag fångade båda,skickade över de till guld och klonade de och.....POFF!!! jag hade 4 snorlax :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg