Firecracker Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 hur trimmar man dom?. min deagle har förlorat stinget på sistone. förr kunde den skuta hål i läskburkar nu stutsar dom bara iväg Om det är en springer du har så kan du byta fjäder i den. Om vi säger att du har en M80 fjäder så kan du byta till en M90 fjäder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 ingen softis´men ett luftgevär,kan ej namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 ingen softis´men ett luftgevär,kan ej namnet. ok, en tävlingsbössa eller någon vanlig modell? Själv skjuter jag med en Hämmerli 450(Luftgevär). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Äre typ inte så att man måste vara över 18 för att köpa? I alla fall, jag har, 2 pumphagel, en P22 (pistol/trasig) och en M4 som har ett trasigt magasin. BTW, jag har testat SAG-krig! Prova sagg krig, ännu roligare!! Har även haft ett haeftigt "sniper"gevär, som gick sönder rätt snabbt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Har ingen soft air gun för jag har inget behov av det, annvänder istället ricktiga saker och om jag vill övnings skuta (i grannskapet) lånar jag bara min bästaväns soft air guns vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 hur trimmar man dom?. min deagle har förlorat stinget på sistone. förr kunde den skuta hål i läskburkar nu stutsar dom bara ivägPå vissa kan man skruva upp dom och på pistolen finns en fjäder, man tänjer ut fjädern och på så sätt trimmar man den. OBS: dra inte ut fjädern så ni inte får i den i pistolen igen! xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Glock 17, Smith and Wesson.Var köpte du glocken? Själv har jag en sig sauer, en exakt likadan som snuten har. Redigerat 30 Mars 2008 av sert219 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 XD vi köpte en ak 47 från en kille på blocket sen gick vi till polisen med den och frågade om licens eller tillåtelse och dom tog röd/orange tejp och satte fast på pipan så jag som är under 18 kunde få ha den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 JAg har en hmm en pistol man jag har skrivit på ett papper om jag gör nått dumt med den så tar snuten den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 14 April 2008 Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 Hade än gång i tiden: M4A1, shotgun, desert eagle och UZI :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DummerGuden Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Jag har M4a1 Systema 150 M/S 14000kr ^^, L96 Sniper 141 M/S, Desert eagle Guldig Co2 121 M/S orginal trimmad 149 M/S, Uzi Co2 Skjuter som f*n :D, Hagel gevär trimmad 121 M/S, M249 Trimmad 160/M/S maget har 5000 kulor :) nån som vill fightas :) ? Har tillstånd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 Har faktiskt ingen, hade tänkt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.