Raptomex Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Kan det vart så att "hackaren" kan ha nån koppling till överbelastningen på sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Kan det vart så att "hackaren" kan ha nån koppling till överbelastningen på sidan?MEN HUR j*vla SVÅRT SKA DET VARA ATT FÖRSTÅ!? DET FINNS INGEN HACKARE!Bah! Det var bara en snubbe som gjorde en DDoS mot sidan, vilket INTE är hacking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ja, vf säger alla hacking? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ja, vf säger alla hacking?För att dom tror att det var nån som hackade sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Ja, vf säger alla hacking?För att dom tror att det var nån som hackade sida. Precis, de kan inte läsa. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Glad att Fuska e uppe igen :DHeh, ja jag är också "glad". ;| :ph34r: Acid = skrytare höhö :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Glad att Fuska e uppe igen :D Heh, ja jag är också "glad". ;| :ph34r: Acid = skrytare höhö :P w00t? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Glad att Fuska e uppe igen :D Heh, ja jag är också "glad". ;| :ph34r: Acid = skrytare höhö :P w00t? HAHAH aså f*n va skoj gogo ddso all emo sites!!1 Redigerat 24 Mars 2008 av Keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Glad att Fuska e uppe igen :D Heh, ja jag är också "glad". ;| :ph34r: Acid = skrytare höhö :P w00t? HAHAH aså f*n va skoj gogo ddso all emo sites!!1 Umm.. Jag förstår verkligen inte vad du skriver. Till att börja med: Vad menar du med "Acid = skrytare höhö :P"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Team AciD? ;/ ? Redigerat 24 Mars 2008 av Apelsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Glad att Fuska e uppe igen :D Heh, ja jag är också "glad". ;| :ph34r: Acid = skrytare höhö :P w00t? HAHAH aså f*n va skoj gogo ddso all emo sites!!1 Umm.. Jag förstår verkligen inte vad du skriver. Till att börja med: Vad menar du med "Acid = skrytare höhö :P"? vet inte rikgt är inte heelt nykter ;D kan dom inte ddosa microsoft också KOM AN ASSRAPIST ir vafan du hette xD Redigerat 24 Mars 2008 av Keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Glad att Fuska e uppe igen :D Heh, ja jag är också "glad". Acid = skrytare höhö w00t? HAHAH aså f*n va skoj gogo ddso all emo sites!!1 Umm.. Jag förstår verkligen inte vad du skriver. Till att börja med: Vad menar du med "Acid = skrytare höhö "? vet inte rikgt är inte heelt nykter ;D kan dom inte ddosa microsoft också KOM AN ASSRAPIST ir vafan du hette xD Ehm, du kanske inte ska sitta vid datan med whiskyflaskan?Jag är då f*n i mig inte Assrapist, om det nu kommer fler anklagelser mot mig. :ph34r: ;| Team AciD? ;/ ?ACiD tror jag att de är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg