Hoppa till innehåll

Hjälp Till Yoshis Island Önskas!

Rekommendera inlägg

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Hej!

Nu har jag lyckats få 100 på nästan alla banor :D

MEN på bonus-banan (eller extrabanan) i värld 4 hittar jag inte ut :(

Det är gångar åt höger och vänster men jag fattar inte :unsure:

Nån som kan hjälpa mig?

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Fyran... aha, min favvo!!!

Men tyvärr var syrran så smart att hon blev egoistisk en dag och bara MÅSTTTTE ha en egen bana och då var hon självklart tvungen att radera den enda där vi hade fixat allt. Det betyder att jag börjat om från början och att det dröjer en tid tills jag lyckas fixa så jag kan spela den igen.

Bara en liten kommentar - extrabanan i värld fyra är den roligaste av alla!!

Minns inte hur den gick till, ska kolla upp det.

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Åh, vad snäll du är! Ja, kolla upp det - fort fort!

Har inte så många banor kvar nu...he he!

TACK på förhand!

Skrivet

Strunt också, skulle just börja leta... har varit upptagen en stund, men nu vill familjen ha ner en... lika bra att inte göra dem sura.

Får se efter imorrn istället, hoppas det är ok.

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Det går jätte-bra!

Tack för att du tar dig tid! :rolleyes:

Skrivet

när man har fått 100% på alla banor på värld 4. den extravärlden men jag minns inte vilken den e annars skulle jag kanske kunna hjälpa :)

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Japp, det är den labyrint banan. Där man går i olika gångar. Men vissa tunnlar kommer jag inte in i... :angry:

Det är en liten elak blå gubbe som "svävar omkring" där inne. Ska man hoppa på honom, eller äta honom eller???

Fattar inte :(

Kan nån???

Skrivet

De där blå filurerna har nån viss funktion... du ska använda den för att ta dig till nåt ställe, men hur minns jag inte... har inte hunnit kolla upp det än. måste liksom göra allt för början för att komma dit.

Men om du vill döda den, lättast är väl att använda en sån där specialgrej typ POW eller frågeteckenbubbla.

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Jo, jag börjar ana att de blå gubbarna har nån funktion....hm...kan bara inte lista ut vilken...???

Döda dem är inget svårt - det är bara att äta upp dem :D

Skrivet

Jag har inte ens lyckats få 100 på alla banor på första delen än. Det är den banan som heter Touch Fuzzy get Dizzy, där har jag inte hittat alla röda mynt. Finns det nån som har nåt tips på var den finns?

• Skapa ny...