Gäst NettanSthlm Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Neeeeeej, vad avundsjuk jag blir *vill oxå*. Vad bra att du kom på hur man "skulle dö". Jag tycker bara det är så himla svårt att lyckas hoppa på den rullande stenen så man kommer in genom dörren...*sucka*. Jag har lyckats få 100% på ettans extra bana, med hunden. Nu har jag fått hem Super Mario Allstars som jag tragglar med. Än så länge tycker jag det spelet är sådär... Jag har även köpt Super Mario Kart, hoppas jag får hem det snart. Ha en bra helg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 superMario allstars är roligt, jag har också det. Jag har klarat supermario 1 och 2 men inte 3:an och lost levels. Ja det är verkligen svårt att hoppa på den rullande stenen för att komma in genom dörren. enklast var att stå och vänta på klippan ovanför och sen hoppa ner på den på vänstra delen av stenen. hoppar man ner för långt åt högra sidan så ramlar man lätt ner direkt eftersom den rullar åt det hållet. Samlar man massor av liv innan man börjar så behöver man förhoppningsvis bara klara det en gång ifall man använder sig av "klämningsknepet" på sista delen av banan om man inte hinner samla alla mynt. Knepigast för mig var att kontrollen är lite utsliten så den lydde sällan när jag skulle göra spinnhoppet. Ha en bra helg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag har klarat alla på allstars.. very looong cave klara jag på första tryen u know ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag har klarat alla på allstars.. very looong cave klara jag på första tryen u know ;) Klarade ja, men hade du 100 poäng då? Det var lixom det som var det svåra. Om du klarade med 100 poäng på första försöket så är jag verkligen imponerad. nu har jag klarat 6:ans extrabana med 100 poäng. Det var nog den roligaste extrabanan, sen kommer 4:ans. Jag är lite sugen på att klara de andra extrabanorna med 100 poäng för att se om det händer nåt mer men de är så svåra. 3:ans har jag fortfarande inte klarat alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 de va 100poäng de va ju de jag menade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Oj, då är du ju supergrym om du klarade det på första försöket! första gången jag körde banan så visste jag inte hur fort det skulle gå och hur många mynt som fanns under stolparna. Jag försökte hoppa ner den första stolpen ända i botten t.ex...men det kanske aldrig brukar finnas mer än ett mynt under varje stolpe? Har du klarat alla extrabanorna med 100 poäng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Men fy farao vad 3:ans och 5:ans extrabanor är svåra!!!! Det är ju jädrar omöjligt att klara med 100 poäng på 5:ans extrabana. Klarar man sig förbi baseball brothers så missar man att ta de röda mynten som flyger med gubbarna, det kommer två på en gång som flyger iväg nästan direkt. Sen på slutet ska man åka kälke och då är det också ganska svårt att ta alla mynt. 3:ans extrabana är omöjlig att klara överhuvudtaget, den kommer jag ALDRIG att få 100 poäng på. Igår fixade jag 100 poäng på 1:ans och 2:ans också så nu är det bara 3:an och 5:an kvar, men jag lär nog aldrig få reda på om det händer nåt kul ifall man har 100 poäng på alla banorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg