DiRtY Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hej, jag hade tänkt att byta skal på mitt xbox 360 arcade men undrar e det svårt måste man skruva och hålla på eller e det bara att dra av och sätta på som med hårdisken? hade tänkt på detta: http://www.chipper.se/pages-productinfo/ca...-skin-1337.html eller vet ni nåt bätre/enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Rätta mig om man har fel, kan vara nån j*vla hallis jag fått av min feber men tror att man kan hålla en "knapp" på xboxen intryckt och dra av skalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Jag tror att du måste köpa en kit från en affär, där finns skruvmejslar och sånt så att man kan lossa dom. http://www.chipper.se/pages-productinfo/ca...-talismoon.html kanske----|| Redigerat 25 Mars 2008 av Mosa1NaganT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ok, men skiter i det, räcker at tha det vitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Bara låta de på chipper göra det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 ne skiter i det oich det skulle ju kosta massa onödigt extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Rätta mig om man har fel, kan vara nån j*vla hallis jag fått av min feber men tror att man kan hålla en "knapp" på xboxen intryckt och dra av skalet. Hahah Vem har sagt det :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.