mackarrrn Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) tjena var ett tag sedan man lirade pokemon guld nu *hosthost* B) men jag har ett problem efter att ha klarat 4 gymmet så e jag helt borta och vet inte vart jag ska.... några sejer att man ska gå in i ett hus och klara 5 tränare så får man olika stenar water stone fire stone osv som man kan använda till evee sen men vart finns det huset? :) och vart ska jag sen? Redigerat 24 Mars 2008 av Draghon Olaglig nedladdning...//Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Undrar jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gillis Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 du ska till ett hus i under gymet i 4 staden där får du möta några personer sen får du surf och surfar du till vänster om den 4 staden (du måste gå ignom en annan stad där du möter gary) och surfar så långt till vänster som möjligt och där är det fämte gymet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 du ska till ett hus i under gymet i 4 staden där får du möta några personer sen får du surf och surfar du till vänster om den 4 staden (du måste gå ignom en annan stad där du möter gary) och surfar så långt till vänster som möjligt och där är det fämte gymet.Jag tror faktist att huset låg till höger om gymmet. Jag tror till och med till höger om Pokemon Centret.När man kommit in där ska du battla alla 5 flickorna, de har evees alla utvecklingar, sen ska du prata med en man som har en Rhydon (i samma hus alltså), han ger dig Surf. Surf är en väldigt bra attack och behövs för att klara spelet, ge det till en pokémon, så kan du simma över vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 fjärde gymmet ligger i Earthquake city? då ska du få surf som sagt i ett hus i denna staden och sen bege dig Väster ut så kommer du ner till nästa stad, kommer dock inte ihåg vad den heter men den ligger vid havet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Earthquake city? Nu har du fått nåt bakom örat! ;3 4:e gymmet e Ecrutiak City. Spökanvändaren Morty om jag inte minns fel. Men går du in i ett hus snett uppåt höger om gymmet står det en man med en blå pkmn ute, de e hans Rhydon som kan surf. Slå alla damer som har Eevee utvecklingar så snackar du med mannen efter det. Då ger han dig Surf, därefter kan du komma till Mahogany Town. Och Cianwood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 tjena var ett tag sedan man lirade pokemon guld nu *hosthost* B) men jag har ett problem efter att ha klarat 4 gymmet så e jag helt borta och vet inte vart jag ska.... några sejer att man ska gå in i ett hus och klara 5 tränare så får man olika stenar water stone fire stone osv som man kan använda till evee sen men vart finns det huset? :) och vart ska jag sen? Slåss mot all tränare, gå till en gubbe som står vid publiken prata med honom så ger han dig surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Not just what I wrote aye'? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg