NossLoad Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ok har nån av er fått en kod nån gång? Jag har fått eld tabarden. Jag är den ända personen med epic tabard på servern. Jag inkluderar alliance också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ok fick du den på första försöket att köpa kort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 man kan hitta hur sälsynta saker är på nån officiella hemsida, har för mig att det var 1/160 att få "raket mountet", kollade inte mer. jag har funderat på att köpa ett paket och hoppas att jag får nåt^^ så om någon kan säga priset skulle det vara snällt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ok fick du den på första försöket att köpa kort? Jag fick det i andra packet.. Onyxia's Deck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 ok jag ska nog försköa att köpa mig 3 pack jag med om det kostar 40 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 JAA! jag fick Murloc kostymen igår! Köpte ett pack för 39:90 på games sen BAM! hade jag koden <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Grattis hur många var det i den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 JAA! jag fick Murloc kostymen igår! Köpte ett pack för 39:90 på games sen BAM! hade jag koden <3kul ljugande, man kunde bara få murloc kostymen om man var på blizzcon..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 vad är blizzcon? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 vad är blizzcon? ;)blizzard contests, typ vem som kan härma ljud från wow bäst, eller har snyggaste kostymen som liknar nått osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 ok :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag köpte ett paket Dark Portal kort idag för att testa, kostade 50kr, jag fick 100 'poäng' som man tydligen kan samla och få bra saker i spelet, typ när man har 3500 poäng kan man köpa nåt så man kan säga att jag inte fick något :P kommer aldrig köpa mer kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg