Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) ICA-reklamerna är ju skittråkiga. ^^ Redigerat 30 Mars 2008 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Just nu gillar jag max's reklam film. "Var är min Hotci pottle?" "Hotchi pottle?" "JA! MIN HOTCHI POTTLE!" x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 ja, ica reklamerna, fast de har blivit sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Just nu gillar jag max's reklam film. "Var är min Hotci pottle?" "Hotchi pottle?" "JA! MIN HOTCHI POTTLE!" x'DWord :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ica och MAX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 lätt räkost reklamen med den coola bebisen hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ica, max, lidl, telia (alla mobil reklamerna), schampo reklamer och blöj reklamer är det värsta reklamerna som finns! Den ända reklam som är rolig är http://www.youtube.com/watch?v=sGmvKd7yBHU Kolla på fåren!I bakgrunden! Dom är bara bäst! ='D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 finns eller fanns eller kommer att börja nu snart igen ett amerikanskt program där dem visa roliga reklamfilmer från länder i hela världen. kom inte i håg vad det hette :( . Så om någon hittar vad det hetter och annan info skicka meddelande & skrive i tråden tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 ica's lätt! och max å mobil reklamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ADI432 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Den rappande Comviq hunden!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ICA's ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 coop fourm!! dem är roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.