Gäst Spirtual Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 (CiR3 @ 30/06-2004 12:36:19) JAg hörde Nightwish's nya singel igår.Den heter Nemo..sk*tbra låt asså :cool: Jag tycker att Nemo låter Mest som Opera. alltså så tycker jag den suger :gitarr: jaja,men den e bra iaf Citera
Nirvana freak Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Jag gillar Nirvana, Iron maiden, Black sabbath, Metallica, 3 doors down, Hammerfall, System of a down, Blind Guardian, Ozzy Osbourne och AC/DC. Men jag gillar NIrvana mest. Citera
DragonMaster Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Oomph! :evil: , Rammstein, Nightwish, Metallica, Iron Maiden, med flera... :gitarr: Citera
WeepingWonder Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 bästa nightwish låten då?..jag tycker over the hills and far away :lol: Citera
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 jag tycker om dom flesta hårdrocks banden..jag tycker oxå om heavy metal.. jag kommer alltid tycka om Rammstein! men just nu är jag inne i ett techno stadie. Citera
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :per gessle e inte nån hårdrockare heler the darkness e bäst teh darkness är väl inte heller hårdrock ju! Slipknot e bra kanske inte e hårdrock men Inflames e bra!! Citera
Ytterman Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Rammstein äger :) Men så har vi ju maaaasssooooorrrrr med andra band också. Lite låtar som får dig att förstå varför Rammstein faktiskt är bäst: ----> Adios <---- (Lätt deras bästa, kanske världens bästa låt t.o.m) Wollt ihr dads bett in flammen sehen Sonne Du Hast Sehnsucht Mein Herz Brennt Halleluja Links 2 3 4 Lite låttips från mig! Citera
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :D Citera
Steezy Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 the darkness e danska bra The darkness är väl inte hårdrock :unsure: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.