Gäst Fuel Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Black sabbath, judas priest Och det bästa: MetllicA :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Black sabbath, judas priest Och det bästa: MetllicA :kung: eeeh metallica går ens inte att lyssna på...har inte du fattat det än fuel?metallica e fjantar som gör vad som helst för att tjäna pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Det är ju inte så svårt att veta att Iron maiden är Heavy Metal <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vicken smart kille du e. Jag gillar inte metal så mycket längre, lr iaf inte Speed Metal. Det finns bara en bra Speed Metal låt och det är DragonForce - Fury of the Storm, fast den har fjantiga texter. -__-;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Hårdrock, blää! :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Hårdrock, blää! :zzz: dra då! Det finns ett metalband som jag hatar faktist (förutom metallica). Dom heter "Crazy town". Dom sjunger rap med metal. RIKTIGT dåliga. 0013, Vill du veta nåt som är power metal? Då bör du lyssna på Sonata Arctica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Metallica rockat sten hårt och det gör rhcp med!! rhcp är ju inte hård rock då det e typ rock,funk,punk typ GUNS N' ROSES ROCKS !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Pop/rock. Lite exempel på olika sorters metal: Nu Metal : Linkin Park, Slipknot, Marilyn Manson Heavy Metal : Metallica, Iron Maiden Speed Metal : DragonForce, In Flames Progressive Metal (Kan inte stava ^^) : Dream Theater Death Metal : Napalm Death Det finns fler, men jag lyssnar inte på så mycket metal längre. Andra sorters metal, utan exempel band/artister: Black Metal Gothic Metal Det var allt jag hade att säga. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 hyffsat bra lista du hade där Zerp =) fast sen är ju knappast In Flames speed.... sen får jag la för skoj skull räkna upp de flesta metal genrena: Nu-metal Heavy Metal Speed Metal Death Metal Progressive Metal Black Metal Pagan Metal (Troll Metal?) Gothic Metal Trash Metal Doom Metal Hardcore Grindcore Industrial Metal Synth Metal Neo Metal Power Metal Opera Metal Rap Metal Viking Metal NWOBHM sen orkar jag inte mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 men var i h*lvete är Folk Metalen? >______________> föresten Zerp In Flames är Death metal, Sen Black metal Säger Draghon att Cradle Of Fifth är fasstän det är Death... Och Linkin Park är inte Nu utan Alternative(som är typ Punk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Pop/rock. Lite exempel på olika sorters metal: Nu Metal : Linkin Park, Slipknot, Marilyn Manson Heavy Metal : Metallica, Iron Maiden Speed Metal : DragonForce, In Flames Progressive Metal (Kan inte stava ^^) : Dream Theater Death Metal : Napalm Death Det finns fler, men jag lyssnar inte på så mycket metal längre. Andra sorters metal, utan exempel band/artister: Black Metal Gothic Metal Det var allt jag hade att säga. ^^ Metallica är thrash-metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 och inflames är inte speed metal zerp!och marilyn manson är inte nu metal!han är typ gothic(hur det nu stavas) :angry: du måste lära dig lite om metal zerp innan typ alla band ligger i fel ställen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.