Gäst Spirtual Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 (CiR3 @ 30/06-2004 12:36:19) JAg hörde Nightwish's nya singel igår.Den heter Nemo..sk*tbra låt asså :cool: Jag tycker att Nemo låter Mest som Opera. alltså så tycker jag den suger :gitarr: jaja,men den e bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 metalica är as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Jag gillar Nirvana, Iron maiden, Black sabbath, Metallica, 3 doors down, Hammerfall, System of a down, Blind Guardian, Ozzy Osbourne och AC/DC. Men jag gillar NIrvana mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Nightwish också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Glömde Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Oomph! :evil: , Rammstein, Nightwish, Metallica, Iron Maiden, med flera... :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 bästa nightwish låten då?..jag tycker over the hills and far away :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag tycker om dom flesta hårdrocks banden..jag tycker oxå om heavy metal.. jag kommer alltid tycka om Rammstein! men just nu är jag inne i ett techno stadie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :per gessle e inte nån hårdrockare heler the darkness e bäst teh darkness är väl inte heller hårdrock ju! Slipknot e bra kanske inte e hårdrock men Inflames e bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Rammstein äger :) Men så har vi ju maaaasssooooorrrrr med andra band också. Lite låtar som får dig att förstå varför Rammstein faktiskt är bäst: ----> Adios <---- (Lätt deras bästa, kanske världens bästa låt t.o.m) Wollt ihr dads bett in flammen sehen Sonne Du Hast Sehnsucht Mein Herz Brennt Halleluja Links 2 3 4 Lite låttips från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: :cool: :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 the darkness e danska bra The darkness är väl inte hårdrock :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.