Hoppa till innehåll

Internet

nintendo100

Internet  

114 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

• Svar 78
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Internet för jag kan inte se Youtube filmer i Firefox.

Det klart det går att se på Youtube-filmer i Mozilla Firefox. Varför skulle det inte fungera? Det fungerar ju i alla webbläsare?

Är du säker på att din Mozilla Firefox-webbläsare är inkopplad, att den inte är urkopplad, för det kan också vara orsaken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

o.O Skulle Fx vara snabbt och smidigt? Glöm det!

Fx är bra på många sätt, men snabbt och smidigt är det inte! Fx är en ordentlig prestanda-ätare.

Mjo men sen om du har en kass dator är det inget jag kan göra emot.

Prestanda ätare? Tss, flyter ju som vatten för mig + den kräver ingenting på min dator, vet inte vart du fick den vilda tanken ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fx är bra på många sätt, men snabbt och smidigt är det inte! Fx är en ordentlig prestanda-ätare.

Prestanda ätare? Tss, flyter ju som vatten för mig + den kräver ingenting på min dator, vet inte vart du fick den vilda tanken ifrån.

Den är en ordentlig prestandaätare i jämförelse med vilken annan webbläsare som helst... (Opera, Safari, Internet Explorer, Google Chrome, you name it!), så säg inte att den är snabb och smidig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den är en ordentlig prestandaätare i jämförelse med vilken annan webbläsare som helst... (Opera, Safari, Internet Explorer, Google Chrome, you name it!), så säg inte att den är snabb och smidig.

Jag tycker att FF är smidigare än dom flesta. Om du antyder att IE är smidigare, så får jag skriva ett facepalm.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att FF är smidigare än dom flesta. Om du antyder att IE är smidigare, så får jag skriva ett facepalm.

w0rd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör firefox då jag skiter fullständigt vilken som är finare eller något sådant skit..

Jag kör firefox för det är snabbast enligt mig (opera samt internet explorer hade jag förut), och den är

enklast att använda.

Dock som chainsawk1tty sa så äter firefox så j*vla mycket prestanda...

Ibland tar den över 500-600mb av mitt ram och det är inte så nice för jag ju.. bara 1gb.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kör firefox då jag skiter fullständigt vilken som är finare eller något sådant skit..

Jag kör firefox för det är snabbast enligt mig (opera samt internet explorer hade jag förut), och den är

enklast att använda.

Dock som chainsawk1tty sa så äter firefox så j*vla mycket prestanda...

Ibland tar den över 500-600mb av mitt ram och det är inte så nice för jag ju.. bara 1gb.

Tror mest han syftade på CPU användningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...