Mintplanta Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 (redigerat) Har en 64 paladin som jag kör retry på, och jag undrar om jag ska köra de på 70 oxå? E de många som vill ha en retry pala i raids lr ska man respeca? tacksam för svar Redigerat 25 Mars 2008 av Thehammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 ingen vill ha en retri pala förutom i pvp, raids = healing eller trash mob tanking för palas, men Holy är mest vanligast i raids Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Retribution är värdelöst, både i PvE och PVP. go holy eller prot. Prot är inte lika bra som warriors eller druids imo. så jag skulle gått Holy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Det är ganska svårt att dpsa bra med en paladin, dom har bra burst men inte så hög dps i längden. Så holy/prot är lättare val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Dom funkar i PvP med bra vapen men kör på holy om du vill pvea Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Har en 64 paladin som jag kör retry på, och jag undrar om jag ska köra de på 70 oxå? E de många som vill ha en retry pala i raids lr ska man respeca? tacksam för svarretri palas är fenomenala i ZA och var hjälpsamma i TK (tills 2.4, tack blizz :angry: ). personligen hatar jag retri palas och är trött på holys med. är du bra på att spela, ska du gå prot. mkt underskattade men asbra om de spelas rätt. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Så länge du inte låtsas att retri palas kan dpsa bra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Retribution är värdelöst, både i PvE och PVP. go holy eller prot. Prot är inte lika bra som warriors eller druids imo. så jag skulle gått Holy.Så länge spelaren är bra kan ret paladins komma upp i hög rating. http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=67589 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=41296 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=63587 Redigerat 28 Mars 2008 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Om man är bra och har bra gear kan retri paladins vara riktigt bra i PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Retribution är värdelöst, både i PvE och PVP. go holy eller prot. Prot är inte lika bra som warriors eller druids imo. så jag skulle gått Holy. Retribution är inte alls värdelöst, det kräver bara mycket mer än Tex en Rogue som DPS'ar. Jag känner en kille som lirat Retri Paladin sen en månad efter WoW Pre-TBC release. Han har 5/5 S3 och raidar både MT och BT och ligger alltid runt 1 till 3'a på DPS Listan. Dessutom på den servern som jag brukade lira på tidigare så fanns det mer Retri Paladins med S3 Shoulders än Holy Paladins med S3 Shoulders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Retribution är värdelöst, både i PvE och PVP. go holy eller prot. Prot är inte lika bra som warriors eller druids imo. så jag skulle gått Holy.Bwaha, löjl. Vindication, någon? Fungerar perfa i all PvP och PvE också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 wAcko börjar bli känd för att kommentera allt som han inte har en aning av negativt. OnTopic: Dock så tycker jag att man inte behöver mer än 1, i vissa tillfällen 2 retadins i en 25 man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg