Gäst ADRIAN_93 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ungefär något i denna ordningen. 1. Prison Break 2. Simpsons 3. Two and a half men 4. The war at home 5. Alla älskar raymond Prisonbreak! :lol: Bästa serien börjar snart igen! Tycker första säsongen var bäst, andra var sådär, tycker det blir kassare för varje säsong :( Men jag hoppas att denna säsongen är bättre än de andra :lol: aa jag håller med jag hoppas att serien inte blir lika utdragen som Lost! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 sopranos. och alla älskar raymond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Toppen: 1. South Park 2. Scrubs 3. Family Guy 4. My name is Earl 5. 2½ Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 1. South Park 2. Simpsons 3. My name is Earl 4. 2 ½ Men 5. Scrubs Tycker att alla är bra så det var svårt att välja vilken ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 (redigerat) The Office, Scrubs och 24. Redigerat 3 April 2008 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 jackass, vivala bam , simpsons, tow and a half men, south park, dirty sanchez, how i met your mother...... finns säkert mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 En serie som gick på 2an i två år var grymt bra, Veronica Mars, en sexig privat deckare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 vänner, OC, scrubs, 2½män, My Name is Earl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 En serie som gick i typ SVT2 förr, Dead Like Me, krossade extremt. Jag älskade den serien. Det som gäller nu är House, obviously, och Prsion Break, som blivit lite bättre sen förra säsongen, vilken var asboring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
technique Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Mina favoriter: 2½ men, Scrubs, My name is Earl, Skenet Bedrar, Ett herrans liv, How I met your mother, (eller vad den heter) Prison Break. Och säkert en hel del till. technique. Redigerat 10 April 2008 av technique Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 1.Desperate Housewives 2.Top Model 3.Ugly Betty 4.2½ men 5.Greys Anatomy 6.Simpsons 7.My name is Earl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Ouff, det här kommer ta upp rätt stor plats, men nånting sånt här:Lost, Miami Ink, South Park, Simpsons, Greys Anatomy, Scrubs, the OC, Family Guy, Vänner, 100 Höjdare, House, CSI och CSI NY, So you think you can dance, Criminal Minds, Chuck och kanske Mythbusters. Och de här är bara mina favoriter x). Kollar jag för mycket på tv eller vad? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.