Hoppa till innehåll

Guner


KuroKaktus
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag har gjort ett eget spel till datorn och om ni vill ha det följ dem här stegen (ps det är ett skutarspel) :

 

1: ada mig på msn

 

2: fråga om ni kan få spelet (jag har flera nivåer men nu när jag skriver har jag bara en men då kanske ni får alla nivåer)

 

3: godkän nerladdningen på msn och vänta tills det är klart

 

4: ladda ner winrar eller fråga mig om ni kan fått

 

5: packa upp alla nivåer och vips så kan ni spela

 

 

 

 

om ni inte vet hur man pckar upp filerna fråga på msn

 

 

MSN: [email protected]

 

 

 

 

och detta kanske modderatorerna tror är riklam men det är inte riklam det är en fråga om nån vill ha spelet

 

 

 

Ha så roligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok mn då tar jag download men jag har ett till problem det är:

 

 

när jag har gjort en bana och sen 2 till så spelar jag sen när jag har klarat den första banan står det all levels coumpelt fast det är 2 baner kvar vet nån hur man ska göra för att kunna spela alla banor

 

 

 

 

tack i förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok mn då tar jag download men jag har ett till problem det är:

 

 

när jag har gjort en bana och sen 2 till så spelar jag sen när jag har klarat den första banan står det all levels coumpelt fast det är 2 baner kvar vet nån hur man ska göra för att kunna spela alla banor

 

 

 

 

tack i förhand

Vad har du använt för program när du gjorde spelet? Det är nog svårt för någon att hjälpa dig om vi inte får reda på vilket sätt du har gjort spelet på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jamen hur jäkla svårt kan det vara och bara säga ett enda namn istället för att länka till någon jäkla sida!?

Nåja, nu vet vi då vad det är. Men jag har då aldrig sett det programmet så jag är nog inte till någon hjälp.

Förresten, var fick du namnet "Guner" ifrån igenteligen? Låter det inte bättre med "Gunner"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte men namnet har bytt namn från guner till shooter och o ni söker på shooter på youtube eller kosan96 så kan ni se en film om spelet

 

Jo man måste bara ha winrar för att kunna spela det men det glömde jag säga jag är värkligen läsen att jag glömde sääga det men man måste alltså ha winrar sen packa upp filen sen ska det gå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...