Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Jaa, kärlek e ju bra på sitt sett men det finns ju nackdelar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Kärlek finns inte det e bra ett ord som visa använder sej och min tolkningen av "kärlek" skulle censureas så mkt att ja inte ens tänker skriva det här För att förklara mej, Kärlek suger,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Äkta kärlek finns inte ^^. Just pain.Du är 12 år och har förmodligen aldrig träffat någon som du älskar mer än något annat än. Äkta kärlek finns tror jag, om det är på riktigt lixom, inte bara flickvän och pojkvän utan mer som "Vill du gifta dej med mej?"-Kärlek...typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 kärlek är mycket bra tycker jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Ja vad tycker ni? Själv hatar jag det, det är bara skiit och det finns inget fint i det! <_< Precis när jag såg trådens rubrik och tryckte på den tänkte jag skriva att det bara är skit, trodde inte att det skulle stå samma sak i första inlägget.. :P Håller med till 1000‰. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 tror på äkta kärlek, men det kommer inte fören man e typ 30 år. annars e det mäst bara skit och en dålig ursäkt för att man vill ha sex (fast vanligtvist i killars fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Svårt å bedöma det när man bara är 13 år, men har aldrig riktigt förstått vad man menar med ordet kärlek.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Kärlek är bra om den man gillar känner samma sak, men det är dåligt om personen inte gör det :P Redigerat 30 April 2008 av Chany Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Kärlek är ondhet. I allafall i mitt fall. Har aldrig varit kär på 14 år, och när jag blir det så hatar tjejen mig. Skit säger jag bara, skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Kärlek är det som kan såra oss mest, därför att det är det som kan betyda mest för oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Kärlek är väl.. Bra i ett syfte, dåligt i ett annat. What to say? Kärlek medför goda saker, och oftast onda saker. Ibland tvärtom, vilket skulle kunna vara svartsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det är väl bra kan dock bli lite jobbigt ibland :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.