nickname Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Palla palamentet dom har ju ffs manus.. Men dom drar så roliga skämt<xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Jag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det. Parlamentet är roligt fast att de använder sig av manus. Ja visst ja, det var roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det. Parlamentet är roligt fast att de använder sig av manus. Ja visst ja, det var roligt... "Du är precis som en priest som inte healar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Jag är som Anders. Vad är en paladin? Alla mina 5 klasskompisar snackar och lever WoW och jag kan ändå inte så mycket om det. Parlamentet är roligt fast att de använder sig av manus. Ja visst ja, det var roligt... "Du är precis som en priest som inte healar!" Hahaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Har för mej att det inte e björn som spelar WoW utan hans bror eller kompis eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Har sett alla Parlamentet filmer med Björn. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 jävligt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Redan? Den såg jag på TV -.-Den är itne lika bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 0:36 X_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag har en warlock (gnome) lvl 70 på WoW... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.