Hoppa till innehåll

Pokemon Röd-rare Pokemon(?)


Rekommendera inlägg

Det finns väl Mewtwo, Moltres, zapdos och articuno. Du får nog googla upp det, för jag minns inte exakt vad man skulle göra. Jag vet iaf att man måste klara ligan och kunnat fånga ett antal pokes för att sen se mewtwo som är i grottan ovanför misty's stad. Sen moltres möter du väl i grottan påväg till ligan. Mer får väl antingen ngn annan säga eller så får d googla upp det som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns väl Mewtwo, Moltres, zapdos och articuno. Du får nog googla upp det, för jag minns inte exakt vad man skulle göra. Jag vet iaf att man måste klara ligan och kunnat fånga ett antal pokes för att sen se mewtwo som är i grottan ovanför misty's stad. Sen moltres möter du väl i grottan påväg till ligan. Mer får väl antingen ngn annan säga eller så får d googla upp det som sagt.

du måste klara elite-4 för att komma in te den grottan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Coolt, funkar det eller?

Ja, det funkar, utan några bugs.

Med något undantag tror jag.

Jag har hört att om mewen du fångar också har en annan typ än psychic (har aldrig hänt mig, och jag har fångat mew ungefär 6 gånger) så ska du inte behålla den, utan du ska restarta och fånga den igen.

Eftersom om du tradear en mew med en andra typ så kommer det andra spelet att förstöras, inte bara det du har sparat, utan hela kasatten tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sånt brukar alltid vara riskabelt. Det är samma med missingo -_-'

 

Mew glitchen ska inte vara farlig då nintendo lagt till den med flit. Det var så förr att du var tvungen att vara medlemi nintendo klubben et år eller nått och så fick du reda på hur du skulle få mew.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...