DiRtY Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 tja, jag undrar om nån har halo 3 legendary edition, och isåfall kan ni väll ta en bild på hela paketet och lägga upp det här så alla får se och känna dig stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Seriöst, hur många meningslösa trådar har du skapat igentligen!? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag önskar att jag hade legendary edition men jag ska kanske skaffa det men utan att köpa halo 3 utan bara köpa hjälm och extramaterial! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Bara så att du vet, man kan inte ta på sig hjälmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Bara så att du vet, man kan inte ta på sig hjälmenVad kan man göra med den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag har det. det finns ett hjälm ställ man får med där lägger man spel och så hjälmen på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 om du har et tlitet huvud så kan du få på dig den, det var en på ebgames som fick på sig den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 om du har et tlitet huvud så kan du få på dig den, det var en på ebgames som fick på sig denDet tvivlar jag på, såvida hans/hennes huvud inte var typ, 4-5 centimeter brett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Vet att den här är lite för sent att svara på men om man sågar ut det inuti kan man ta på sig den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 om du har et tlitet huvud så kan du få på dig den, det var en på ebgames som fick på sig den asså hålet är typ 5 centimeter brett -_- jag har legendary edition, fick det för 420kr på releasedagen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.