newmountain Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Som rubriken lyder så hackar & laggar altså mitt GuildWars medans jag spelar .. det är väldigt störande & det förekommer mestadels i Towns/Monasterys .. vad kan det bero på ? Tacksam för svar ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 de hundratals personer som finns där sammtidigt kanske.... <_<? det är din dator som suger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 oookej , moget .. ? min dator kanske inte är den bästa , men måsta man vara en nörd som köper allt det nyaste innom datortecknik bara för att få vara här på fuska.se ? kan det bero på bredbandet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) bredbandet spelar inte en så stor roll(vad har du btw?) det är mest bara datorn :) Redigerat 28 Mars 2008 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Föresten är man ingen nörd bara för att man har de senaste... ONTPC: prova att skruva ner grafiken kanske? :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 oookej , moget .. ? min dator kanske inte är den bästa , men måsta man vara en nörd som köper allt det nyaste innom datortecknik bara för att få vara här på fuska.se ? kan det bero på bredbandet ? Nej.. jag känner en kille som är 16 och i stortsätt bara cycklat 24/7 ända sen 7 års ålder och sitter nästan aldrig vid datorn och skulle klara GW. GW är inte äns inärheten av krävande. Och vad har du emot folk som har det senaste? Måste du kränka de personer? PS. Det är inte mellanrum mellan varje tecken och bokstav. Lackar hårt på folk som skriver mellanrum som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 GW är krävande i städer och AB. då laggar det för i stort sett alla. innan när jag hade en skräp data så dc'ade jag hela tiden, laggade sönder i städer och AB och även i stora strider ibland. Nu när jag har en bättre så har jag inga dc och inget lag. så jo...det hänger på datorn om man vill ha lag eller inte....har man en bra data=inget lag. så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 det måste vara din dator det är fel på, dags att köpa ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 GW är krävande i städer och AB. då laggar det för i stort sett alla. innan när jag hade en skräp data så dc'ade jag hela tiden, laggade sönder i städer och AB och även i stora strider ibland. Nu när jag har en bättre så har jag inga dc och inget lag. så jo...det hänger på datorn om man vill ha lag eller inte....har man en bra data=inget lag. så enkelt är det. tack , du svarar iaf seriöst ! istället för att bara säga att min dator suger . det hjälper mig inte det minsta ! men tack så mkt för hjälpen the greatest ! :D Föresten är man ingen nörd bara för att man har de senaste... ONTPC: prova att skruva ner grafiken kanske? :zzz: okej , tack ska testa det ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag spelar alltid med lägsta grafik. det minskar lagget en hel del och ser mkt bättre ut enligt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jag spelar alltid med lägsta grafik. det minskar lagget en hel del och ser mkt bättre ut enligt mig :) Kan faktiskt hålla med. Men det är betydligt snyggare att köra på hösta jag bruckade göra det efter att allt har slutat hacka och ha sig. Men man måste sänka det innan man stänger av annars blir det mega lagg när man startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.